Rakan MPP FPer

Barisan PMUKM Sesi 2012/2013

Sunday, May 8, 2011

TEACHING SENIOR & JUNIOR

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Berikutan program motivasi dan solat hajat yang telah dijalankan pada 22 April lepas, satu program susulan telah diatur bertujuan membantu adik-adik untuk menghadapi peperiksaan ulangan. Program ini lebih kepada perbincangan akademik atapun lebih dikenali sebagai teaching. Program ini telah diadakan pada 7 Mei 2011 bertempat di kediaman PLAZA RAH. Seramai 6 orang adik dan 10 orang kakak senior yang terlibat.

Teaching ini lebih menjurus kepada teknik-teknik pemeriksaan ataupun physical examination kerana fokus utama adalah untuk adik-adik yang akan mengulang modul Clinical Skill Learning ataupun CSL. Diharapkan perkongsian ilmu dan pengalaman oleh kakak-kakak senior ini dapat membantu sedikit sebanyak adik-adik dalam menghadapi peperiksaan dan seterusnya melangkah ke alam klinikal di tahun tiga nanti.

Kami di pihak MPP berharap sedikit bantuan ini dapat memberi manfaat kepada adik-adik dan terus berjuang untuk menghadapi cabaran yang akan mendatang. Doa kami sentiasa mengiringi kalian dan kami tidak sabar-sabar untuk menanti kedatangan adik-adik ke gerbang klinikal di PPUKM.

“ALLAH is always there for you”


Bersama Mahasiswa Merealisasi Varsiti.
Mahasiswa Intelek, Mahasiswa Dinamik.

No comments:

Post a Comment

mahasiswa berhak bersuara. lontarkan suara anda si sini.
"YOUR VOICE IS MY VOICE!"